مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-12سياسي

حل مشکل بیکاری و راه های مواصلاتی باید اولویت مجلس باشد


امام جمعه دندی با بیان اینکه مجلس قوی یعنی نهراسیدن از هیاهوی دشمن است، گفت: توجه ویژه به معادن و شرکت ها حل مشکل بیکاری و رفع مشکلات راه های مواصلاتی باید اولویت نمایندگان استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دندی با تسلیت 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رییس مذهب تشیع اظهار کرد: این امام بزرگوار در دوران امامت خود کارهای بزرگی انجام داد و مهم ترین پایگاه علمی و آموزشی را ایجاد کرد که نظیر آن در قبل و بعد از او را سراغ نداریم.

امام جمعه دندی با بیان اینکه بزرگان اهل تسنن و خلفای آنها افتخار شاگردی این امام را داشتند و از کارهای مهم دیگر مبارزه و کار سیاسی ایشان بود، گفت: هدف او استقرار حکومت اسلامی و علوی بود.

وی با بیان اینکه در هفته محیط زیست قرار داریم و محیط زیست یعنی حفظ آب، خاک و هوا است، افزود: دین اسلام تو جه زیادی به این امر قائل است و تشویق به درخت کاری می کند و از آنها به عنوان صدقه  یاد می کند و باید محیط بانان هم با کسانی که محیط زیست را از بین می برند مقابله کنند.

خورشیدی اطهر با اشاره به 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل گفت: این نهاد نطفه اش در انقلاب اسلامی بسته شد و در بستر انقلاب رشد و با انقلاب به ثمر نشست حدیث جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل بیکاری و راه های مواصلاتی باید اولویت مجلس باشد

حل مشکل بیکاری و راه های مواصلاتی باید اولویت مجلس باشد