مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-12فرهنگي

راهیابی نقال ابرکوهی به مرحله نهایی جشنواره نقشا


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه از راه یابی «مریم حسینیان» نقال نوجوان ابرکوهی به مرحله نهایی جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی «نقشا» که در تهران برگزار می شود، - ایسنا/یزد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه از راه یابی مریم حسینیان نقال نوجوان ابرکوهی به مرحله نهایی جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی نقشا که در تهران برگزار می شود، خبر داد.

حمیدرضا بصیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به دنبال برگزاری نخستین جشنواره نقالی و شاهنامه خوانی نقشا که با حضور شرکت کنندگانی از 70 شهر کشورمان برگزار می شود، مریم حسینیان نقال نوجوان ابرکوهی با اجرای نقل رستم و اسفندیار به مرحله نهایی این جشنواره راه یافت.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره مذکور در بخش های نقالی کودک، شاهنامه خوانی کودک، شاهنامه خوانی بزرگ سال بانوان، نقالی بزرگ سال بانوان، نقالی بخش نوجوان آقایان، نقالی بخش نوجوان بانوان، شاهنامه خوانی بخش نوجوان بانوان، شاهنامه خوانی بخش بزرگ سال آقایان و نقالی بخش بزرگ سال آقایان برگزار شد که طی آن حسینیان در بخش نقالی نوجوان بانوان جواز ورود به مرحله نهایی را کسب کرد.

بصیری ابراز کرد: داستان زایش و رویش استعدادهای نوظهور در فرهنگ و هنر ایران زمین به لطف پروردگار همیشگی بوده و پیوسته سبزینه فرهنگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی نقال ابرکوهی به مرحله نهایی جشنواره نقشا

راهیابی نقال ابرکوهی به مرحله نهایی جشنواره نقشا