مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 09:052020-06-12اقتصادي

استقرار نیمی از واحدهای کلیدی قابل افتتاح لرستان در بروجرد


نیمی از واحدهای کلیدی قابل افتتاح لرستان در سال جاری، در بروجرد مستقر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، محمد رضا صفی خانی ظهر امروز در آیین کلنگ زنی مجتمع فروسیلیس در این شهرستان اظهار کرد: در سال های گذشته فراز و نشیب های زیادی در حوزه اقتصادی رخ داد که هر مرحله نیازمند استراتژی جدیدی بود.

وی با اشاره به اجرای سه استراتژی مهم در حوزه تولید در لرستان عنوان کرد: با توجه به تاثیرپذیری بالای اقتصاد از صنعت استان، یکی از راهبردهای اصلی حفظ وضعیت موجود است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های موجود با هدف ارتقاء توان اقتصادی استان در حوزه صنعت از دیگر رویکردهای اصلی در لرستان است.

صفی خانی بسترسازی و دعوت سرمایه گذاران با هدف اجرای پروژه های جدید را از دیگر استراتژی های مهم در لرستان برشمرد و افزود: بروجرد با گنجاندن بیش از 34 درصد واحدهای صنعتی لرستان، قطب صنعتی استان به شمار می رود.

وی با اشاره به وجود صنایع مادر در بروجرد تاکید کرد: این صنایع قابلیت ایجاد زنجیره تولید را داشته و می توانند محور توسعه قرار گیرند.

رییس سازمان صمت لرستان به گوشه ای از مشکلات واحدهای بزرگ صنعتی بروجرد از سال 94 اشاره و تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده واحدهایی مانند نساجی، صنایع کاشی، داروسازی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیمی از واحدهای کلیدی قابل افتتاح لرستان در بروجرد

استقرار نیمی از واحدهای کلیدی قابل افتتاح لرستان در بروجرد