مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-12سياسي

سپاه در املش پایگاه انتقال خون راه انداخت


نخستین پایگاه انتقال خون شهرستان املش با همکاری سپاه قدس گیلان و سازمان انتقال خون این استان در درمانگاه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه ناحیه املش فعال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، نخستین پایگاه انتقال خون شهرستان املش با همکاری سپاه قدس گیلان و سازمان انتقال خون این استان در درمانگاه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه ناحیه املش فعال شد.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان در این مراسم  با بیان اینکه بحث اهدای خون و لزوم فعالیت در این حوزه از دغدغه های فرماندهی سپاه قدس گیلان است، اظهار کرد: به زودی باهمکاری سازمان انتقال خون استان گیلان پایگاه های انتقال خون در سایر شهرستان ها نیز فعال می شود.

سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی با اشاره به کمبود برخی گروه های خونی در استان گیلان بیان کرد: از عموم مردم نوع دوست و خیر استان گیلان تقاضا می کنیم تا با اهدای خون، به کمک سایر هم نوعان خود بشتابند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش های سپاه قدس گیلان در راستای راه اندازی این مرکز انتقال خون گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ اهدای خون در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/3389


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه در املش پایگاه انتقال خون راه انداخت

سپاه در املش پایگاه انتقال خون راه انداخت