مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 16:352020-06-11فرهنگي

اختصاص بودجه برای مرمت خانه حمید سبزواری


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با اشاره به تخریب بخشی از منزل حمید سبزواری بر اثر بارش و حوادث طبیعی گفت: طی رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه ای برای مرمت این منزل اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با اشاره به تخریب بخشی از منزل حمید سبزواری بر اثر بارش و حوادث طبیعی گفت: طی رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه ای برای مرمت این منزل اختصاص یافته است.

آیین گرامیداشت حمید سبزواری همزمان با چهارمین سالگرد درگذشت او در سبزوار برگزار شد؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار امروز پنجشنبه در این مراسم گفت: استاد سبزواری پدر شعر انقلاب و خالق سروده های انقلابی بود که نام وی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است.

رضا شجاع مقدم اظهار کرد: استاد سبزواری بخشی از ظرفیت فرهنگی و ادبی شهرستان سبزوار محسوب می شود و باید از این ظرفیت برای اعتلای شعر و ادب استفاده بیشتری شود.

وی با اشاره به تخریب بخشی از منزل حمید سبزواری بر اثر بارش ها و حوادث طبیعی ادامه داد: طی رایزنی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه ای برای مرمت این منزل اختصاص یافته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار افزود: برای مرمت خانه مرحوم استاد حمید سبزواری و تبدیل آن به مکانی فرهنگی و موزه در مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه برای مرمت خانه حمید سبزواری

اختصاص بودجه برای مرمت خانه حمید سبزواری