مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-11اقتصادي

کشف 4 میلیارد ریال آرد یارانه ای در پایتخت


سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف 80 هزار کیلو آرد یارانه ای در جنوب غرب شهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی علیشاهی گفت: با دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی آرد یارانه ای در انباری در محدوده خیابان مرتضی گرد، مأموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ضمن هماهنگی با سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران به محل اعلامی اعزام شدند.

وی توضیح داد: محل انباری در منطقه تجاری و کارگاهی واقع شده بود و مأموران در بدو ورود با یک دستگاه کامیونت در حال تخلیه آرد و یک دستگاه وانت نیسان دیگر نیز که حامل مقادیری آرد و منتظر تخلیه بار بود مواجه شدند.

علیشاهی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، مشخص شد راننده نیسان مالک آردها و انباری است، افزود: راننده کامیونت اظهار داشت، آردها را از یک باب نانوایی در عبدل آباد در قبال دریافت کرایه بارگیری کرده ام.

وی تصریح کرد: در بازرسی از داخل انبار، 2 هزار کیسه 40 کیلویی آرد یارانه ای در مجموع 80 هزار کیلو آرد کشف شده است.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه مالک انباری ادعا می کرد، آردها را از نانوایی هایی که مازاد داشتند خریده است و قصد داشته با خارج کردن از شبکه توزیع به کبابی ها و نانوایی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 میلیارد ریال آرد یارانه ای در پایتخت

کشف 4 میلیارد ریال آرد یارانه ای در پایتخت