مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-11اجتماعي

طرح «آجر به آجر» برای توسعه فضاهای آموزشی استان بوشهر اجرا می شود


مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از افزایش کمک خیرین برای ساخت فضاهای آموزشی در استان خبر داد و گفت: طرح «آجر به آجر» برای توسعه فضاهای آموزشی استان بوشهر اجرا می شود.

- بوشهر - مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از افزایش کمک خیرین برای ساخت فضاهای آموزشی در استان خبر داد و گفت: طرح آجر به آجر برای توسعه فضاهای آموزشی استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیمراد کرمی صبح پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: خیرین همکاری و مشارکت گسترده ای را در ساخت و توسعه مراکز و فضاهای آموزشی استان بوشهر داشته اند.

وی با اشاره به ساخت بیش از 40 درصد مدارس استان بوشهر با مشارکت خیران خاطرنشان کرد: خیرین سال گذشته 50 میلیارد تومان به ساخت فاضهای آموزشی کمک کردند و امسال نیز 55 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه پیش بینی مشارکت خیرین برای سال آینده 85 میلیارد تومان است، افزود: در همین راستا طرح آجر به آجر برای مشارکت خیرین در استان اجرا می شود.

کرمی با اشاره به رعایت همه پروتکل ها در برگزاری امتحانات گفت: در این راستا برای پیشگیری از انتشار کرونا مدارس و حوزه های امتحانی استان بوشهربه طور مستمر ضدعفونی می شود و دانش آموزان و مجریان امتحانی با ماسک حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «آجر به آجر» برای توسعه فضاهای آموزشی استان بوشهر اجرا می شود

طرح «آجر به آجر» برای توسعه فضاهای آموزشی استان بوشهر اجرا می شود