مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-11اقتصادي

تخصیص 804 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در همدان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تخصیص 804 میلیاردتومان تسهیلات یارانه ای برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توصیفیان پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از روز شنبه 24 خردادماه پرونده افراد متقاضی ثبت نام شده به شعبی که خودشان انتخاب کرده اند ارسال و پرداخت تسهیلات آنها انجام خواهد شد.

توصیفیان به رقم تسهیلات تخصیص داده شده به بنگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی به میزان 6 میلیون تومان برای رانندگان مسافری خویش فرما، 12 میلیون تومان برای بنگاه های آسیب دیده از کرونا به ازای هر فرد و 16 میلیون تومان هم برای بنگاه های آسیب دیده که به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شده اند در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار تخصیص یافته به استان همدان 804 میلیارد تومان است، گفت: در حال حاضر در کشور 14 رسته اصلی و 550 زیر رسته آسیب دیده از کرونا داریم که در استان همدان تعداد 4 هزار و 415 کارگاه واجد شرایط با اشتغال 6 هزار و 920 نفر بیمه شده ثبت نام کرده اند.

توصیفیان گفت: از این تعداد، پرونده 2 هزار و 802 کارگاه واجد شرایط با 4 هزار و 86 نفر اشتغال بیمه شده ثبت نام شده که مدارک خود را ارسال کرده اند در دستگاه ها و بانک های عامل در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 804 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در همدان

تخصیص 804 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در همدان