مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-11اقتصادي

تبدیل 4.4کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار/نصب 200 کنتور هوشمند


مدیر توزیع برق سقز از آغاز پروژه اصلاح و تبدیل چهار هزار و 438 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محدوده پست شماره دو تازآباد حومه شهر سقز با اعتبار سه میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، عطااله نوروزی گفت: اجرای این طرح گامی بزرگ در راستای افزایش پایداری شبکه، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، زیباسازی مبلمان شهری، جلوگیری از بروز خاموشی و بهبود ارائه خدمات به مشترکان ساکن در منطقه می شود.

وی با اشاره به اینکه حجم این طرح بیش از چهار کیلومتر بوده و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال آغاز می شود، اظهار داشت: تمام سیم های برقی مسی شبکه جمع آوری و با کابل های خودنگهدار تعویض می شوند.

مدیر توزیع برق سقز افزود: خاموشی حداقلی، تلفات انرژی کمتر، کیفیت برق مناسب، حفظ امنیت جانی مردم و حفظ محیط زیست و جلوگیری از سرشاخه زنی درختان از مزیت های حداقلی استفاده از کابل های خودنگه دار در شبکه توزیع برق است.

نوروزی ادامه داد: با اجرای این طرح بالغ بر چهار کیلومتر از شبکه هوایی قدیمی این مناطق با کابل خودنگه دار جایگزین می شود که این کار ضمن جلوگیری از اتلاف انرژی و افت جریان، کاهش خاموشی های ناشی از سرقت شبکه و ارتقا رضایتمندی مشترکین برق را نیز به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 4.4کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار/نصب 200 کنتور هوشمند

تبدیل 4.4کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار/نصب 200 کنتور هوشمند