مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-11اقتصادي

72 کیلومتر از محور هراز چهاربانده شد/پروژه نیمه کاره نداریم


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون 72 کیلومتر از محور هراز چهاربانده شده است، گفت: 29 کیلومتر از مسیر در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح شش کیلومتر از مسیر چهارخطه شدن محور هراز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وعده های ما امروز جامه عمل پوشیده شد و مردم ایران و همه کاربران جاده ای از بخشی از چهاربانده شدن محور هراز بهره مند شدند، افزود: امروز دو بخش سه کیلومتری در پلور – لاسم و وانا چهارخطه و افتتاح شد.

وی طول محور هراز در محدوده مازندران را 101 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر طول محور چهارخطه در هراز به 72 کیلومتر رسیده و 29 کیلومتر از مسیر باقی مانده که در دست اجرا است.

وی افزود: 29 کیلومتر باقی مانده جزو سخت ترین پروژه های راهسازی کشور محسوب می شود زیرا هم پرهزینه و زمانبر است و مردم در حال بهره برداری از آن هستند و انجام کارهای راهسازی در مسیرهای باقی مانده بسیار سخت است.

وزیر راه و شهرسازی با عنوان اینکه امیدواریم با توجه به تأکیدات رییس جمهوری و مطالبات مردم، گلوگاه های عمده راه موجود در محور هراز را تا پایان دولت کنونی رفع کنیم، با اظهار اینکه تونل وانا و پل موجود در آن بزرگترین تونل موجود در جاده هراز محسوب می شود، طول آن را 1700 متر بیان کرد و با تقدیر از پیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 کیلومتر از محور هراز چهاربانده شد/پروژه نیمه کاره نداریم

72 کیلومتر از محور هراز چهاربانده شد/پروژه نیمه کاره نداریم