مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 11:402020-06-10سياسي

44 ایستگاه دیجیتال روستایی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از دست اجرا بودن 44 ایستگاه دیجیتال روستایی در استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده این ایستگاه ها در شهریورماه سال جاری به بهره برداری برسد.

- علیرضا آیینه دار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان خراسان جنوبی با 151 هزار کیلومتر مربع وسعت به عنوان یکی از پهناورترین و کم تراکم ترین استان های کشور مطرح بوده و به همین جهت در برخی شاخص ها محرومیت های زیادی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان داشت: پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی فرصت مناسبی برای رفع محرومیت ها از طریق معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی مناطق روستایی استان است.

وی با بیان اینکه تقویت و راه اندازی فرستنده های دیجیتال در روستاها به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه روستایی امروز است، ادامه داد: در این راستا راه اندازی ایستگاه های دیجیتال از مهمترین اولویت های استان در جهت کمک به توسعه و پیشرفت استان بوده است.

آیینه دار با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای در همین راستا طی آذرماه سال گذشته مابین استانداری خراسان جنوبی و سازمان صدا و سیما گفت: تا قبل از انعقاد تفاهم نامه مزبور ضریب نفوذ مراکز دیجیتال در استان کمتر از 90 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 ایستگاه دیجیتال روستایی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

44 ایستگاه دیجیتال روستایی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود