مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-10اقتصادي

آلودگی 7 رودخانه همدان به فاضلاب


معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان همدان با بیان اینکه هفت رودخانه استان همدان به فاضلاب آلوده است، گفت: ورود فاضلاب خاکستری که به طور غیرمجاز به سیستم جمع آوری آب های سطحی وارد شده، - ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب وفاضلاب استان همدان با بیان اینکه هفت رودخانه استان همدان به فاضلاب آلوده است، گفت: ورود فاضلاب خاکستری که به طور غیرمجاز به سیستم جمع آوری آب های سطحی وارد شده، هفت رودخانه استان را آلوده کرده است.

فرهاد بختیاری فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه از سالیان دور مردم همدان به علت نبود شبکه جمع آوری فاضلاب چاه های جذبی حفر می کردند، اظهار کرد: به علت حجم بالای فاضلاب خانگی و برای جلوگیری از پر شدن چاه های جذبی مردم فاصلاب خود را به بیرون از منزل خود رها می کردند.

وی با بیان اینکه رودخانه های خروجی شهر همدان بیشترین آلودگی را دارند، تصریح کرد: با توجه به جمعیت شهری و وجود چهار رودخانه و زیرشاخه های گسترده در سطح شهر همدان بیشترین آلودگی رودخانه ها مربوط به شهر همدان است.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: شرکت آب و فاضلاب استان توانسته رودخانه عباس آباد و زیرشاخه فرعی این رود در حصار مطهری را از فاضلاب پاکسازی کند و فاضلاب این رودخانه جمع آوری شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی 7 رودخانه همدان به فاضلاب

آلودگی 7 رودخانه همدان به فاضلاب