مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-10سياسي

میزبانی که میهمانانش به کرونا مبتلا شوند، مجرم شناخته می شود


به گفته فرماندار اردل اگر میهمانان یک مراسم عروسی و یا مجلس ترحیم به کرونا مبتلا شوند، برگزار کننده مرتکب جرم شده و با او برخورد قضایی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، محمود کیانی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان اردل، اظهار کرد: این افزایش آمار مربوط به برگزاری مراسمات و مجالس محلی بوده است.

فرماندار اردل گفت: برگزاری مجالس عروسی و حضور افراد از سایر نقاط کشور در این شهرستان، منجر به مبتلا شدن افراد و وابستگان خانواده میزبان به ویروس کرونا شد.

وی ادامه داد: چنانچه مهمان ها با حضور در مراسم عروسی و یا ترحیم به ویروس کرونا مبتلا شوند، برگزار کننده مراسم مرتکب جرم شده و با عنایت به اطلاعیه صادره از طرف دادستان شهرستان، با آن ها برخورد قضایی صورت می گیرد.

کیانی با تاکید بر اینکه باید از تجربه های بحران کرونا برای افزایش و بهبود خدمت رسانی به شهروندان استفاده کنیم، افزود: با تعطیلی مراکز گردشگری، بوم گردی، اقامتی، پارک ها و بوستان ها و خانه معلم شهرستان اردل و همچنین ارجحیت موضوع سلامت شهروندان، با همکاری شبکه بهداشت و درمان تلاش ‎های مستمری در راستای تامین سلامت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی که میهمانانش به کرونا مبتلا شوند، مجرم شناخته می شود

میزبانی که میهمانانش به کرونا مبتلا شوند، مجرم شناخته می شود