مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-10حوادث

250 عملیات اطفای حریق علفزار، باغ و مزرعه از آغاز سال جاری


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از انجام 250 عملیات اطفای حریق علفزار، علف هرز، باغ و مزرعه از در 80 روز ابتدایی سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قدیر موسی خانی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون 250 عملیات اطفای حریق علفزار، علف هرز، باغ و مزرعه در قزوین انجام شده است.

موسی خانی تأکید کرد: بارش فراوان باران و نزولات آسمانی باعث افزایش علف های هرزشده و محصولات کشاورزی و باغات به ویژه گندم زارها را در معرض خطر آتش سوزی قرار داده است.

این مسؤول با بیان اینکه گرم شدن هوا یکی از عوامل اینگونه آتش سوزی ها است، اظهار داشت: متأسفانه گزارش ها نشان داده که خطای انسانی دلیل عمده آتش سوزی ها بوده و به واسطه یک سهل انگاری ساده، فاجعه ای بزرگ ایجاد شده است.

وی ادامه داد: پرتاب ته سیگار در بوته و علفزار، ایجاد شعله، از بین بردن علف هرز به روش سوزاندن،آتش زدن ته مانده محصولات کشاورزی و رها کردن بطری های شیشه ای و قوطی های فلزی براق در طبیعت، از مهم ترین عواملی هستند که به گسترش آتش در محیط زیست دامن می زند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: سال گذشته بیش از هزار مورد عملیات اطفای حریق مربوط به علف، علفزار، باغ و خرمن توسط آتش نشانان قزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 عملیات اطفای حریق علفزار، باغ و مزرعه از آغاز سال جاری

250 عملیات اطفای حریق علفزار، باغ و مزرعه از آغاز سال جاری