مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-10سياسي

نماز جمعه این هفته چهارمحال وبختیاری در 8 شهر برگزار نمی شود


رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال وبختیاری گفت: نماز جمعه این هفته به جز 8 شهر، در تمام مناطق استان و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال وبختیاری گفت: نماز جمعه این هفته به جز 8 شهر، در تمام مناطق استان و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت قرمز در برخی شهرهای استان، اظهار کرد: نماز جمعه این هفته در استان به جز 8 شهر اردل، بن، کوهرنگ، فارسان، جونقان، باباحیدر، فرخشهر و شهر کیان، در دیگر شهرها با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برپا می شود.

وی افزود: در شهرکرد، مرکز استان نماز جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می شود.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی نمازگزاران و مسئولان برگزاری نماز جمعه، گفت: استفاده از ماسک و دستکش، همراه داشتن مهر و سجاده و چادر شخصی، استفاده از کیسه های یکبار مصرف شخصی برای نگهداری کفش و حفظ فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه همگان قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه این هفته چهارمحال وبختیاری در 8 شهر برگزار نمی شود

نماز جمعه این هفته چهارمحال وبختیاری در 8 شهر برگزار نمی شود