مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 03:502020-06-10سياسي

ابتلای 40 نفر به ویروسی کرونا در یک عروسی!


فرماندار اردل بیش از 118 تست کرونا ظرف یک هفته گذشته از افراد حاضر در مراسم یک عروسی در شهرستان اردل گرفته شده که متاسفانه تست 40 نفر آن ها مثبت تشخیص داده شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار اردل بیش از 118 تست کرونا ظرف یک هفته گذشته از افراد حاضر در مراسم یک عروسی در شهرستان اردل گرفته شده که متاسفانه تست 40 نفر آن ها مثبت تشخیص داده شده است.

محمود کیانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان اردل، اظهار کرد: این افزایش آمار مربوط به برگزاری مراسمات و مجالس محلی بوده است.

فرماندار اردل گفت: برگزاری مجالس عروسی و حضور افراد از سایر نقاط کشور در این شهرستان، منجر به مبتلا شدن افراد و وابستگان خانواده میزبان به ویروس کرونا شد.

وی ادامه داد: چنانچه مهمان ها با حضور در مراسم عروسی و یا ترحیم به ویروس کرونا مبتلا شوند، برگزار کننده مراسم مرتکب جرم شده و با عنایت به اطلاعیه صادره از طرف دادستان شهرستان، با آن ها برخورد قضایی صورت می گیرد.

کیانی با تاکید بر اینکه باید از تجربه های بحران کرونا برای افزایش و بهبود خدمت رسانی به شهروندان استفاده کنیم، افزود: با تعطیلی مراکز گردشگری، بوم گردی، اقامتی، پارک ها و بوستان ها و خانه معلم شهرستان اردل و همچنین ارجحیت موضوع سلامت شهروندان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 40 نفر به ویروسی کرونا در یک عروسی!

ابتلای 40 نفر به ویروسی کرونا در یک عروسی!