مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-09سياسي

تلاش برای جذب سرمایه گذار و توسعه منطقه گردشگری اکباتان در همدان


نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه منطقه سداکباتان منطقه نمونه گردشگری است، گفت: باید با ارایه طرح مطالعاتی و راهبردی نسبت به جذب سرمایه گذار برای تقویت منطقه برنامه ریزی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر سه شنبه در نشستی در فرمانداری همدان با تاکید بر اینکه سد اکباتان دارای ویژگی های منحصر به فرد در زمینه گردشگری است و باید به یکی از جاذبه های مهم گردشگری همدان تبدیل شود، گفت: در راستای تقویت زیرساخت های رفاهی و تفریحی شهر همدان نوار حاشیه سداکباتان تبدیل به پارک گردشگری می شود.

حاجی بابایی افزود: سداکباتان همدان از ظرفیتی بالقوه برای تبدیل به منطقه نمونه گردشگری بهره مند است و باید زیرساخت های لازم براساس طرح جامع گردشگری در این منطقه ایجاد شود.

وی بیان کرد: ایجاد پارک نواری در حاشیه سداکباتان از اقدام های مهم در راستای تقویت زیرساخت های رفاهی و تفریحی برای بهره مندی مردم از جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه به شمار می رود.

حاجی بابایی عنوان کرد: مسئولان اجرایی شهرستان همدان باید نسبت به ایجاد بسترهای لازم برای اجرای این طرح مهم تفریحی گردشگری در حاشیه سداکباتان در چاچوب طرح جامع گردشگری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جذب سرمایه گذار و توسعه منطقه گردشگری اکباتان در همدان

تلاش برای جذب سرمایه گذار و توسعه منطقه گردشگری اکباتان در همدان