مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-09اقتصادي

فراموشی صنعت ریشه دار نوغانداری در گیرودار بی ثباتی بازار


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از قیمت پایین پیله ها و بی ثباتی بازار به عنوان عامل فراموشی پرورش کرم ابریشم و یکی از مهمترین چالش های پیش روی نوغان داری در کشور و شرق استان نام برد.

- ایسنا/سمنان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میامی از قیمت پایین پیله ها و بی ثباتی بازار به عنوان عامل فراموشی پرورش کرم ابریشم و یکی از مهمترین چالش های پیش روی نوغان داری در کشور و شرق استان نام برد.

علی اصغر محمدی 20 خردادماه به سابقه نوغانداری در شرق استان سمنان و خصوصا میامی اشاره و اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 600 کیلوگرم پیله تر در شهرستان میامی تولید شود.

وی با بیان اینکه پرورش کرم ابریشم (نوغانداری) یکی از بهترین شغل های مکمل در کنار کار کشاورزی روستاییان محسوب می شود گفت: صنعت نوغانداری در این شهرستان نیاز به توجه بیشتر دارد.

محمدی 20 خردادماه اظهار کرد: صنعت نوغانداری یکی از فعالیت هایی است که آغاز و ادامه کار در آن با کمترین زمان و امکانات میسر بوده و تمام افراد خانواده می توانند در کنار هم در این حرفه مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه صنعت نوغانداری در روستاهای شهرستان میامی به ویژه منطقه سرحدات سابقه طولانی داشته است گفت: پرورش کرم ابریشم در این شهرستان به عنوان یکی از درآمدهای سبد خانوار به حساب می آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراموشی صنعت ریشه دار نوغانداری در گیرودار بی ثباتی بازار

فراموشی صنعت ریشه دار نوغانداری در گیرودار بی ثباتی بازار