مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-09پزشكي

شهرداری ها و دهیاری های کنگان برای مقابله با ویروس کرونا کمک کنند


شهرداری ها و دهیاری ها از عوارض آلایندگی به شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان کنگان برای مقابله با ویروس کرونا کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی پاک نژاد صبح سه شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کنگان با تبریک هفته جهانی محیط زیست گفت: امیدوارم همانطور که در راستای مقابله با کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم در بحث محیط زیست نیز الزامات مورد نیاز را رعایت کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: رعایت صرفه جویی در مصرف برق در تابستان امری مهم و ضروری است که این امر مهم باید از خود ادارات شهرستان شروع شود که قطعا اگر این امر در ادارات رعایت شود اطرافیان نیز رعایت خواهند کرد.

پاک نژاد گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا شبکه بهداشت و درمان و رسانه های شهرستان به خوبی نقش خود را ایفا کردند که تقدیر و تشکر می کنم.

فرماندارشهرستان کنگان مطرح کرد: مردم شهرستان و بازاریان به خوبی در مقابله با کرونا عمل کردند که شاهد بودیم در روزهای اول بازاریان ما نسبت به تعطیلی مغازه های خود اقدام کردند که این اقدام اصناف شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: از مردم در خواست دارم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری کنند چون مردم در این امر می توانند خیلی کمک کنند و موثر واقع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها و دهیاری های کنگان برای مقابله با ویروس کرونا کمک کنند

شهرداری ها و دهیاری های کنگان برای مقابله با ویروس کرونا کمک کنند