مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 02:102020-06-08ورزشي

در کنفرانس ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی چه گذشت؟


کنفرانس ویدئویی کمیته فنی اتحادیه جهانی کشتی امروز با حضور نناد لالوویچ رییس این اتحادیه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، کنفرانس ویدئویی کمیته فنی اتحادیه جهانی کشتی امروز با حضور نناد لالوویچ رییس این اتحادیه، علی اکبر دودانگه، نماینده فدراسیون کشتی ایران، میخاییل مامیاشویلی، نایب رییس اتحادیه جهانی کشتی و رییس فدراسیون کشتی روسیه، ریچ بندر، مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا، دانیل ایگالی، قهرمان المپیک و جهان و سایر اعضاء برگزار شد.

در این کنفرانس که اکثر مباحث مطرح شده در آن در حد پیشنهاد بود، ابتدا در مورد برگزاری مسابقات نوجوانان در سطح قاره ای و جهانی تبادل نظر شد که اعضاء با توجه به زمان از دست رفته و همچنین حفظ سلامتی ورزشکاران درخواست لغو این مسابقات را داشتند.

در ادامه در مورد برگزاری مسابقات جوانان گفت وگو شد که بیشتر نظر اعضاء بر این بود که با توجه به اهمیت این رده سنی و اینکه از آینده های کشتی هستند، مسابقات برگزار شود.

بیشترین چالش این جلسه در مورد برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 و در مهرماه سال جاری بود که نماینده روسیه موافق برگزاری این رقابت ها بود و نمایندگان ایران و آمریکا با توجه به اینکه درگیر ویروس کرونا هستند و تمامی باشگاه ها بسته است، مخالف برگزاری این مسابقات بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در کنفرانس ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی چه گذشت؟

در کنفرانس ویدئویی اتحادیه جهانی کشتی چه گذشت؟