مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-08اقتصادي

بهره برداری از 15 تصفیه خانه فاضلاب طی امسال در کشور


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: امسال در قالب پویش هر هفته الف_ ب_ایران، 15 تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت بیش از 420 هزار مترمکعب در شبانه روز مورد بهره برداری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا جانباز صبح دوشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه توسعه، بازسازی و ارتقا تصفیه خانه فاضلاب شماره دو استان قم که در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد، با بیان اینکه ما هم به لحاظ مصرف و هم به لحاظ شیوع ویروس کرونا در شرایط خاصی در صنعت آب و فاضلاب هستیم اظهار کرد: ارتقا پایداری صنعت آب و فاضلاب امسال در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته و تأکید شده که باید تاب آوری سازمان افزایش پیدا کند و در مرحله اول موضوع صیانت از سلامت همکاران است.

وی با تأکید بر اینکه اگرچه همکاران آب و فاضلاب در خط مقدم مبارزه با کرونا نیستند اما نقش بسزایی در تأمین بهداشت و سلامت عمومی دارند خاطرنشان کرد: مهم ترین نکته ای که ما باید در زمینه ویروس کرونا مورد توجه ما باشد این است که وضعیت عادی نگاری نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با تأکید بر ضرورت تاب آوری اقتصادی شرکت آبفا گفت: باید خودکفایی اقتصادی در شرکت ایجاد شده تا خصوصاً در سال هایی چون امسال که شرایط اقتصادی مشکل تر است بتوانیم خدمات را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 15 تصفیه خانه فاضلاب طی امسال در کشور

بهره برداری از 15 تصفیه خانه فاضلاب طی امسال در کشور