مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-08ورزشي

توزیع بروشورهای بهداشتی در سرعین/ آبگرم گاومیش گلی بازگشایی شد


تیم های گشت و نظارتی به صورت مداوم اقدام به توزیع بروشورهای بهداشتی و بیان توصیه های بهداشتی و پزشکی در بین گردشگران می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسن حسن پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گردشگران در شهر توریستی سرعین طی روزهای اخیر، عنوان کرد: در این ایام کرونایی که شاهد حضور مسافران در این شهر هستیم تیم های گشت و نظارتی به صورت مداوم اقدام به توزیع بروشورهای بهداشتی و بیان توصیه های بهداشتی و پزشکی در بین گردشگران می کنند.

وی با بیان اینکه همه ساله در این موقع از سال، سرعین میزبان حجم زیادی از گردشگران بود، افزود: به دلیل شیوع کرونا و محدودیت مسافرت امسال حضور مسافران در این شهرستان به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

فرماندار سرعین در خصوص تأثیرات حضور گردشگران در وضعیت کرونایی شهرستان نیز گفت: از هفته گذشته وضعیت شهرستان در حالت زرد قرار گرفته و طبیعتاً تأثیر حضور مسافران و گردشگران در تعطیلات روزهای اخیر در وضعیت شهرستان، طی 10 روز آینده مشخص می شود.

حسن پور با بیان این که برای بازگشایی آب های گرم معدنی منتظر دستور ستاد کرونا هستیم، عنوان کرد: درخصوص بازگشایی آبگرم ها حساسیت های خاصی وجود دارد که مسئولین شهرستانی و استانی پیگیر دریافت مجوز بهداشتی برای بازگشایی این مراکز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بروشورهای بهداشتی در سرعین/ آبگرم گاومیش گلی بازگشایی شد

توزیع بروشورهای بهداشتی در سرعین/ آبگرم گاومیش گلی بازگشایی شد