مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-08سياسي

آیت الله رییسی: مفسدان متواری به کشور بازگردانده شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی امروز نوزدهم خرداد ماه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تاکید به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج ازکشور، - آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه قضاییه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج ازکشور دستور داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رییسی امروز نوزدهم خرداد ماه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تاکید به دادستان کل کشور و معاون بین الملل قوه برای پیگیری مجدانه بازگرداندن مفسدین متواری به خارج ازکشور، گفت: کسانیکه در معرض اتهامند خود را تسلیم عدالت کنند و بدانند که گریزی از چنگ عدالت نخواهند داشت.

وی با طرح این سئوال که چرا برخی از کشور های غربی پناهگاه مجرمین و مفسدین شده اند؟، اظهار کرد: یکی از مصادیق بی عدالتی و ظلم های بزرگ به بشریت، پناه دادن به مفسدین اقتصادی و پول های حرام آن ها توسط برخی از کشور های مدعی مبارزه با فساد سازمان یافته و پولشویی است.

آیت الله رییسی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازدادستان کل کشور در خصوص خبرسرقت اطلاعات کاربران یکی از اپراتور های تلفن همراه گفت: دارندگان اطلاعات کاربران درفضای مجازی نسبت به تامین امنیت و صیانت از اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: مفسدان متواری به کشور بازگردانده شوند

آیت الله رییسی: مفسدان متواری به کشور بازگردانده شوند