مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-08ورزشي

منتظر مجوز وزارت ورزش برای برگزاری لیگ فوتسال بانوان هستیم


مسئول برگزاری رقابت های لیگ فوتسال بانوان گفت: پیش بینی ما این است که تا اواخر تیرماه رقابت های پلی آف فوتسال را برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، شیرین نصیری، مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: پس از نشست هم اندیشی که در خصوص برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان روز گذشته(یکشنبه) تشکیل شد، نامه ای را به وزارت ورزش ارسال و خواستار کسب مجوز های لازم شدیم.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا،مسابقات برگزار نشد اما اکنون با اعلام ستاد مبارزه با کرونا برگزاری فعالیت های ورزشی و طبق نامه ارسال شده با رعایت پروتکل های بهداشتی تیم ها می توانند از 17 خردادماه تمرینات خود را آغاز کنند و نخستین مسابقه نیز روز 13 تیرماه انجام خواهد شد.

نصیری افزود: منتظر پاسخ وزارت ورزش و جوانان هستیم تا کلیه مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی و همچنین دیدارهای رده سنی و فینال مسابقات را آغاز کنیم.

در واقع پیش بینی ما این است تا پایان تیر ماه رقابتهای باقیمانده را برگزار کرده و پانزدهمین دوره از بازیهای لیگ فوتسال نیز به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر مجوز وزارت ورزش برای برگزاری لیگ فوتسال بانوان هستیم

منتظر مجوز وزارت ورزش برای برگزاری لیگ فوتسال بانوان هستیم