مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-08اقتصادي

فروش حواله خودرو در دیوار و شیپور ترفند سودجویان برای کلاهبرداری از شهروندان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به ثبت نام متقاضیان خرید خودرو در سایت های فروش شرکت های ایران خودرو و ساپیا و در ادامه اعلام نتیجه قرعه کشی خرید خودرو، - با توجه به استقبال زیاد شهروندان از شرایط جدید فروش خودرو، کلاهبرداران در صدد تبلیغات دروغین برای فروش حواله خودرو در سایت ها و فضای مجازی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به ثبت نام متقاضیان خرید خودرو در سایت های فروش شرکت های ایران خودرو و ساپیا و در ادامه اعلام نتیجه قرعه کشی خرید خودرو، سودجویان با استفاده از این فرصت به وجود آمده (برنده شدن متقاضیان در قرعه کشی خرید خودرو)، اقدام به تبلیغ فروش حواله خودرو در سایت های فروش محصولات مانند دیوار، شیپور و .

می کنند.

در این بین نکته حائز اهمیت جرم نبودن تبلیغ فروش حواله خودرو و یا هر وسیله دیگر در فضای مجازی و سایت های فروش اقلام است و در قانون برای این بحث جرم انگاری نشده است، لذا از طرفی فردی که می خواهد حواله خودرویی را به صورت مجازی خریداری کند، نمی داند که در گام اول آیا با فروشنده واقعی در حال مذاکره است یا اینکه فردی کلاهبردار در مقابلش قرار دارد.

افراد زیادی هستند که اموال خود را از این روش و به صورت وکالتی به فروش می رسانند و با تعیین وکیل و در ادامه با دادن وکالت نامه به آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش حواله خودرو در دیوار و شیپور ترفند سودجویان برای کلاهبرداری از شهروندان

فروش حواله خودرو در دیوار و شیپور ترفند سودجویان برای کلاهبرداری از شهروندان