مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-07اقتصادي

انجام اقدامات لازم برای مهار آب یددار در اینچه برون


استاندار گلستان با اشاره به شکسته شدن یکی از دیواره های سد آب حاصل از استخراج ید در اینچه برون، گفت: دیواره سد به زودی تعمیر و آب رهاشده به داخل سد بازگردانده می شود.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به شکسته شدن یکی از دیواره های سد آب حاصل از استخراج ید در اینچه برون، گفت: دیواره سد به زودی تعمیر و آب رهاشده به داخل سد بازگردانده می شود.

هادی حق شناس عصر یکشنبه در بازدید از دیواره شرقی تالاب اینچه برون که روز شنبه دچار شکستگی شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته جلسات متعددی با مدیران شرکت کانسار خزر منعقد شده و دستورات لازم جهت رعایت نکات محیط زیستی به آن ها ابلاغ شده که البته آن ها نیز در حال اجرای موارد ذکر شده هستند.

وی یادآور شد: یکی از دیواره های سدی که شرکت جهت محبوس سازی آب حاصل از استخراج ایجاد کرده بود، شکسته شد و بخشی از این آب در پهنه قریب به 200 تا 300 هکتار از اراضی جاری شد.

استاندار گلستان بیان کرد: در نخستین اقدام دیواره شکسته شده نهایتاً تا پایان امروز مرمت خواهد شد و ظرف 2 تا 3 روز آینده آبی که پخش شده با استفاده از پمپ های قدرتمند به داخل سد برگردانده خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس خاطرنشان کرد: مهم ترین اقدامی که شرکت استخراج کننده باید با نظارت محیط زیست باید انجام دهد بازگرداند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اقدامات لازم برای مهار آب یددار در اینچه برون

انجام اقدامات لازم برای مهار آب یددار در اینچه برون