مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 21:052020-06-07اقتصادي

برخورد جدی با دلالان غیرقانونی مسکن در زنجان


با بنگاه های معاملاتی و دلالان غیرقانونی مسکن و نمایندگی هایی که خودسرانه اقدام به خرید و فروش زمین کنند بدون اغماض و با جدیت برخورد می شود که باید پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه کارگروه طرح ملی اقدام مسکن استان زنجان اظهار کرد: اخبار و اطلاعات موثقی وجود دارد که عده ای به دروغ تحت عنوان بنگاه معاملاتی مسکن یا نمایندگی خودسرانه اقدام به معامله زمین هایی می کنند که از سال های گذشته بلاتکلیف مانده است.

وی متذکر شد: با افرادیکه بدون مجوز برای خود بنگاه و نمایندگی معاملاتی درست کرده اند و زمینی را که تعیین تکلیف نشده دستگردان خرید و فروش می کنند با قاطعیت برخورد قانونی خواهد شد که باید جوابگو باشند.

مقام عالی استان زنجان اظهارداشت: به هیچ عنوان برای این افراد سودجو اجازه فعالیت در این شرایط را نخواهیم داد.

وی افزود: همچنین واحدهای مسکونی نیمه کاره ای که چنین مشکلاتی دارند و هم اکنون بیش از 4 هزار واحد مسکونی نیمه ساخت را شامل می شوند به دلیل همین مشکلات و خرابکاری ها بلاتکلیف مانده که رفع مشکلات آن به سادگی نیست.

حقیقی با هشدار به کسانیکه ناآگاهانه در دام چنین افرادی می افتند و اقدام غیرقانونی برای خرید می کنند، تاکید کرد: قانون همه مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با دلالان غیرقانونی مسکن در زنجان

برخورد جدی با دلالان غیرقانونی مسکن در زنجان