مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 15:302020-06-07اجتماعي

تأمین سرویس ایمن مدارس برعهده مقام عالی شهرها و روستاها است


تعیین تکلیف درخصوص تأمین خودروهای ایمن ایاب و ذهاب دانش آموزان در حوزه شهری توسط شهرداری و در حوزه روستایی برعهده فرمانداری و بخشداریها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی دادی زاده سرخایی در جلسه پروژه مهرآموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: براساس مصوبه شماره یک و سه کارگروه استانی حمل و نقل دانش آموزی مورخ 30 اردیبهشت ماه 99 و به استناد ماده 11 آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، تأمین وسیله نقلیه ایمن برای سرویس مدارس بر عهده آموزش و پرورش نمی باشد و فرمانداری و بخشداری در ایاب و ذهاب روستایی و شهرداری در حوزه شهر عهدار این مسئولیت خطیر هستند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی اعلام شده، مهلت ثبت نام شرکت های حمل و نقل در سامانه سپند از اول تا آخر خردادماه می باشد، افزود: از آنجایی که مسئولیت معرفی شرکت های حمل و نقل بر عهده شهرداری می باشد لذا مکاتبات با شهرداری های سراسر استان در خصوص معرفی شرکت های صلاحیت دار جهت ارائه خدمات ایاب و ذهاب دانش آموزان برای سال جاری انجام شده است.

دادی زاده به تشکیل کارگروه ماده 18 شهرستانها ومناطق اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری تعیین نرخ پیشنهادی سرویس مدارس درکارگروه ماده 18 شهرستانها انجام گرفته است که جهت اظهار نظر و تصویب نهایی به شوراهای اسلامی شهر ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سرویس ایمن مدارس برعهده مقام عالی شهرها و روستاها است

تأمین سرویس ایمن مدارس برعهده مقام عالی شهرها و روستاها است