مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-07دانش

توسعه شرکت دارویی «فاران شیمی» در تویسرکان


فرماندار تویسرکان از توسعه شرکت دارویی فاران شیمی در تویسرکان خبر داد و گفت: پنج هکتار از 14 هکتار اضافه شده به شهرک صنعتی در اختیار این شرکت قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سید رسول حسینی بعد از ظهر امروز در جلسه علمی و پژوهشی بسیج اساتید با اشاره به ظرفیت بالای استعداد ها و توانمندی بالقوه فراوان در شهرستان اظهار کرد: زمینه جذب علاقه مندان به تحصیل در مقاطع ارشد به بالا در شهرستان وجود دارد ولی نمی دانم چرا نتوانستیم از این توانمندی ها استفاده کنیم؟ وی محصول سیر و سماق را از ظرفیت های ارزشی شهرستان دانست و گفت: متاسفانه به دلیل نبود کارخانه و سردخانه در تویسرکان سیر به طور دستی بسته بندی و در سردخانه های کرج نگهداری می شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به عدم اشتغال زایی مرکز رشد تویسرکان به عنوان یک شاخه از پارک علم و فناوری استان از سهمیه 12 نفر آن در سال گذشته افزود: شاید ما همراه با کارگروه مربوطه خوب عمل نکردیم پس باید با برنامه ریزی نیروی انسانی توانمند را شناسایی کرده و مشکلات را احصا و در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان تلاش کنیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه از 10 کشاورز نمونه که مورد تقدیر وزیر قرار گرفتند چهار نفر از تویسرکان بودند افزود: آخر هفته میزبان کشاورزانی هستیم که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شرکت دارویی «فاران شیمی» در تویسرکان

توسعه شرکت دارویی «فاران شیمی» در تویسرکان