مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-07سياسي

روحانیان عقیدتی سیاسی باید از لحاظ علمی خود را توانمند سازند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: روحانیان سازمان عقیدتی سیاسی باید از لحاظ علمی خود را توانمند سازند تا بتوانند پاسخگوی سوالات و شبهات کارکنان ناجا باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی، در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی طرح ولایت ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال امام راحل عظیم الشأن به ملت ایران و کارکنان خدوم ناجا و همکاران سازمان مؤثر عقیدتی سیاسی گفت: هر عضوی در ناجا باید یک روح الله کوچک باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه سخنرانی خود را با طرح پرسشی مبنی بر چه شد که امام خمینی امام شد، افزود: واژه امام برای حضرت امام خمینی (ره)، بخشنامه ای و دستوری نبود، بلکه وقتی یک ملت تمام آمال، آرزوها و اعتقادات خود را در شخصیت امام دید، با همه عشق، علاقه و اعتقاد واژه امام را برای حضرت روح الله انتخاب و با تمام وجود، این واژه را بر زبان جاری کردند.

وی گفت: مردم در دیدارها با همه عشق و اعتقاد می گفتند: ما همه سرباز تواییم خمینی، گوش به فرمان تواییم خمینی؛ ما باید به عنوان یک روحانی و طلبه او را به عنوان الگو و اسوه قرار دهیم.

امام به معنای واقعی عبد صالح خدا بود؛ هیچ قدمی برای خود بر نداشت در کتاب آداب الصلاه امام می فرمایند: آن موقع که انسان اذان را نشنود و دیوار شهر را نبیند باید نماز را بشکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیان عقیدتی سیاسی باید از لحاظ علمی خود را توانمند سازند

روحانیان عقیدتی سیاسی باید از لحاظ علمی خود را توانمند سازند