مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-07اجتماعي

میهمانانی که خود صاحب خانه اند


جولان غیربومی ها در روزهای کرونایی انتقاداتی را از سوی مردم به همراه داشته در حالی که این میهمانان خود صاحب خانه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، با رشد آمار مبتلایان به کرونا طی روزهای اخیر در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد محدودیت هایی از جمله عدم پذیرش مسافران و گردشگران در راستای مقابله با این ویروس منحوس اتخاذ شد.

اما در تعطیلات بعد از عید سعید فطر و تعطیلات هفته گذشته، استان جولانگاه پلاک های غیربومی بود موضوعی که مورد انتقاد مردم بود.

در نشست روز گذشته ستاد استانی کرونا مدیرکل اوقاف و امور خیریه با اشاره به تعطیلی زائرسراها از حضور مسافران در تفرجگاه های استان انتقاد کرد.

معاون شهرداری یاسوج هم عنوان کرد: اجازه حضور مسافران به آبشار یاسوج را نمی دهیم اما باغات در مسیر آبشار و تنگ مهریان در حال ارائه خدمات هستند.

صفایی سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراکز گردشگری هیچ گونه فعالیتی ندارند، گفت: غیربومی هایی که به استان می آیند وقتی از آنها سوال می پرسیم اینجا خانه، باغ و ویلا دارند و مالک هستند.

عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: علی رغم اینکه محدودیت ها در پارک ها و مکان های گردشگری کشور رفع شده اما هنوز این موارد در استان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانانی که خود صاحب خانه اند

میهمانانی که خود صاحب خانه اند