مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-07اجتماعي

یک دستگاه بیل مکانیکی در تالاب کیاکلایه لنگرود توقیف شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی در تالاب کیاکلایه، توسط مأمورین یگان حفاظت محیط زیست خبر داد.

- سید امین نجات امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی در تالاب کیاکلایه لنگرود اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود طی گشت های کنترل و پایش  مناطق تحت مدیریت، از ادامه کار یک دستگاه بیل مکانیکی که در حال تخریب تالاب کیاکلایه بود توقیف کردند.

وی با اشاره به همکاری یگان حفاظت راه و شهرسازی و مأمورین نیروی انتظامی کومله در توقیف این بیل مکانیکیگفت: هرگونه  تخریب، خاک برداری و تصرف در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست مستند به ماده 690 قانون مجازات اسلامی و قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالاب های کشور جرم محسوب  می شود و مأموران یگان حفاظت محیط زیست بر اساس وظیفه قانونی خود از تخریب عرصه های طبیعی جلوگیری می کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود با بیان اینکه تالاب کیاکلایه شهرستان لنگرود یکی از غنی ترین تالاب های استان گیلان به لحاظ تنوع گونه های گیاهی و جانوری است، گفت:  پرونده مسبب و مباشر این  تخلف به مرجع قضایی این شهرستان ارجاع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دستگاه بیل مکانیکی در تالاب کیاکلایه لنگرود توقیف شد

یک دستگاه بیل مکانیکی در تالاب کیاکلایه لنگرود توقیف شد