مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-07اقتصادي

آب به غیزانیه و مشرحات رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پایان عملیات اجرایی فاز اول طرح آبرسانی غیزانیه، از رسیدن آب به این منطقه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پایان عملیات اجرایی فاز اول طرح آبرسانی غیزانیه، از رسیدن آب به این منطقه خبر داد.

صادق حقیقی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه اظهار کرد: مراحل آزمایش و شست وشوی خط انتقال آب به غیزانیه به اتمام رسیده و خوشبختانه از اواخر وقت دیشب، آب به ایستگاه تقویت فشار صفیره و مخزن این ایستگاه رسید.

وی با بیان اینکه پس از اتمام عملیات آزمایش و شست وشوی خط، آب به غیزانیه رسید، عنوان کرد: با اجرای فاز اول آبرسانی به غیزانیه، از مجموع جمعیت 28 هزار نفری این منطقه، مشکل آب حدود 13 هزار نفر از ساکنان به صورت کامل و در حد استاندارد آب روستایی حل شده است.

حقیقی پور افزود: یکی از مشکلاتی که در گذشته وجود داشت این بود که زمان رسیدن آب به مخزن صفیره، با کار کردن پمپ های این ایستگاه فشار، افت سطح آب در مخزن رخ می داد و به ناچار پس از هر 10 ساعت کار، پمپ های ایستگاه خاموش می شد اما اکنون و با اجرای این خط انتقال آب جدید، مخزن سرریز می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب به غیزانیه و مشرحات رسید

آب به غیزانیه و مشرحات رسید