مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 21:052020-06-06دانش

واکسن ضد کرونای استرالیا موفقیت آمیز بود


نتایج اولیه آزمایش های بالینی واکسن توسعه یافته علیه ویروس کرونا که توسط دانشگاه کویینزلند صورت گرفته حاکی ازآن است که این واکسن می تواند آنتی بادی هایی در جهت خنثی سازی ویروس مذکور تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، سازمان ائتلاف برای نوآوری های آمادگی اپیدمی (CEPI) با شرکت بیوتکنولوژی استرالیا  CSL  برای توسعه واکسن کرونا که توسط دانشگاه کویینزلند توسعه یافته همکاری می کند تا واکسن ساخته شده به مرحله تولید برسد.

 واکسن آزمایشی کرونا در طی مدت زمان 6 هفته توسط محققان دانشگاه کویینزلند و با استفاده از نخستین فناوری گیره مولکولی در جهان ساخته شد.

سازمان ائتلاف برای نوآوری های آمادگی اپیدمی با دانشگاه استرالیا برای توسعه، ساخت و توزیع جهانی واکسن کووید 19 همکاری کرده است.

همکاری بین المللی برجسته با هدف ردیابی سریع نامزد واکسن ایجاد شده توسط دانشگاه کویینزلند استرالیا صورت گرفته است.

فاز اول آزمایشات انسانی واکسن مذکور قرار است اوایل ماه جولای صورت بگیرد؛ محققان استرالیایی برای توسعه واکسن ویورس کرونا از  فناوری گیره مولکولی استفاده کردند؛ گیره ها برای حفظ شکل پیچیده و در حال تغییر پروتیین اسپایک طراحی شده تا سیستم ایمنی بدن انسان بتواند آن را شناسایی کرده و سپس ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن ضد کرونای استرالیا موفقیت آمیز بود

واکسن ضد کرونای استرالیا موفقیت آمیز بود