مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 19:552020-06-06بين الملل

تظاهرات چند هزار نفری در تل آویو علیه طرح اشغال کرانه باختری


چند هزار نفر از ساکنان تل آویو علیه طرح نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش های بزرگی از کرانه باختری تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعلامیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره اجرای طرح اشغال سی درصد از اراضی خصوصی فلسطینیان در کرانه باختری از ماه آینده، باعث شد هزاران نفر از ساکنان تل آویو در اعتراض به این طرح از عصر شنبه تا بامداد یکشنبه به خیابان های مرکز این شهر بیایند.

به نوشته وبگاه تایمزاسراییل ، پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی که روز جمعه بعد از دیدار با سازمان دهندگان این اعتراضات و گرفتن قول مبنی بر محدود بودن تعداد افراد به دو هزار نفر، از تهدید خود برای سرکوب کردن اعتراضات عقب کشید.

با این حال روزنامه هاآرتص گزارش داده تا کنون بیش از 6 هزار معترض به طرح اشغال کرانه باختری در خیابان های تل آویو و میدان رابین تجمع کرده و این بزرگترین تظاهرات از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا است.

به نوشته رسانه های صهیونیستی، دو حزب مرتص و هدش این اعتراضات را سازماندهی کرده اند.

نیتسان هوروویتز رییس حزب مرتص در جمع تظاهرات کنندگان گفت که طرح اشغال، جنایت جنگی است و برای اسراییل هزینه ای چندین میلیون شِکِلی (واحد پول این رژیم) در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات چند هزار نفری در تل آویو علیه طرح اشغال کرانه باختری

تظاهرات چند هزار نفری در تل آویو علیه طرح اشغال کرانه باختری