مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 17:352020-06-06اقتصادي

تاکید معاون استاندار سیستان وبلوچستان بر تحقق برنامه های پروژه مکان ملی


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان وبلوچستان بر هم افزایی بین دستگاه های اجرایی برای تحقق برنامه های پروژه مکان ملی ”GNAF” در استان تاکید کرد.

- سیده ثریا سیدزاده 17 خردادماه در کارگروه تخصصی طرح نشانی استاندارد مکان ملی ”GNAF” با بیان اینکه با استقرار نظام ملی آدرس گذاری ”GNAF”، آدرس ها و یا نشانی ها اعتبارسنجی می شوند، اظهار داشت: با اجرای این پروژه، در واقع به هر آدرس یک شناسه ی معتبر تعلق خواهد گرفت و امکان صحت سنجی آدرس فیزیکی فراهم می شود.

وی تامین نقشه مورد نیاز شهری و روستایی و همچنین یکسان سازی بانک اطلاعات و وضعیت نامگذاری معابر فاقد نام و پلاک گذاری اماکن را دارای اهمیت دانست و تامین اعتبار لازم و هماهنگی بین دستگاه های ملی را برای اجرای این پروژه خواستار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از شرکت پست استان خواست اهداف، سیاست ها و اقدامات اساسی که منجر به تحقق این برنامه می شود را با رعایت ملاحظات موجود در شهرستان ها برای فرمانداران استان و مسئول اجرای پروژه طی بازه ی زمانی مشخص تهیه و تدوین نماید و با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به فرمانداری های استان ابلاغ کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون استاندار سیستان وبلوچستان بر تحقق برنامه های پروژه مکان ملی

تاکید معاون استاندار سیستان وبلوچستان بر تحقق برنامه های پروژه مکان ملی