مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:502020-06-06اقتصادي

آمار رشد مبتلایان به کرونا در تهران به 12 درصد رسیده است


فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: آمار رشد مبتلایان به کرونا در تهران طی 24 ساعت گذشته تاکنون به 12 درصد رسیده که این عدد دیروز 10 درصد بوده و با رشد 2 درصدی مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 142 مورد جدید در بخش های عادی و 67 بیمار نیز با تشخیص کرونا و با وضعیت اختلال در وضع تنفسی و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان تهران به عنوان موارد جدید بستری شده اند اظهار داشت: در مجموع سهم کسانی که به حوزه بهداشت و درمان طی این مدت مراجعه کرده اند و نیاز به بستری داشتند با افزایش روبرو بوده ایم.

زالی بیان داشت: دیروز آمار مراجعین 10 درصد اعلام شده بود و امروز این عدد به 12 درصد افزایش یافته که نشان می دهند مراجعین د ر بخش های عادی و ویژه مورد بستری قرار گرفته اندکه این موضوع نیازمند یک تحلیل خاص است و زمینه الگوی مراجعین را مورد بازنگری قرار دهیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران دلیل افزایش مراجعین را 2 علت عنوان کرد و بیان داشت: دلیل اول این است که بار مراجعین جدیدی که از حال نامساعدتر برخوردار هستند ممکن است تغییر پیدا کرده باشد و دلیل دوم نیز این است که ممکن است میزان معیارهای ما در رابطه با پذیرش بیمارستان ها در روزهای اخیر با تغییر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار رشد مبتلایان به کرونا در تهران به 12 درصد رسیده است

آمار رشد مبتلایان به کرونا در تهران به 12 درصد رسیده است