مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:452020-06-06سياسي

حضور دوباره دانشجویان علوم پزشکی در کلاس ها


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از امروز در دو گروه در کلاس ها حضور می یابند.

- فرهاد فراهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: بر اساس سیاست وزارت بهداشت و با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مقرر شد از امروز دانشگاه ها فعالیت خود را از سر گیرند.

وی بیان کرد: چون ماهیت عمده رشته های دانشگاه علوم پزشکی بالینی است یعنی دانشجویان در مقاطع مختلف یا کار آموزهای در عرصه یا کارآموزی بیمارستانی و یا درس های عملی دارند، ضرورت بازگشایی این مراکز بیشتر احساس می شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: تقریبا از هفتم اسفندماه سال گذشته بود که دانشگاه ها تعطیل شد اما آموزش ها در رده های مختلف از جمله دستیاری پزشکی و دوره کارورزی در پیک ایپدمی و درگیری با کرونا ادامه داشت چون این رشته ها خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه در خصوص بقیه رشته ها نیز اقدامات مفصلی نسبت به استفاده از ظرفیت آموزش مجازی صورت گرفت و بسیاری از درس ها به صورت آنلاین ارائه شد افزود: از امروز دانشگاه علوم پزشکی همدان بازگشایی شد و در این زمینه دو مسئله حائز اهمیت است، درس های تئوری و یا نظری رفع اشکال می شود و تکمیل نواقص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دوباره دانشجویان علوم پزشکی در کلاس ها

حضور دوباره دانشجویان علوم پزشکی در کلاس ها