مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-06بين الملل

ورود الکاظمی به پارلمان عراق برای معرفی وزیران باقیمانده کابینه


منابع عراقی از ورود مصطفی الکاظمی به پارلمان این کشور برای معرفی وزیران باقیمانده کابینه خود، خبر دادند.

- منابع عراقی از ورود مصطفی الکاظمی به پارلمان این کشور برای دادن اسامی نامزدهای وزارتخانه هایی که وزیری برای آنها انتخاب نشده است، خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، منابع عراقی از ورود مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور به پارلمان این کشور برای دادن اسامی نامزدهای وزارتخانه هایی که وزیری برای آنها انتخاب نشده است، خبر دادند.

این در حالی است که دقایقی قبل منابع پارلمانی عراق از تعویق جلسه ویژه رای گیری درباره نامزدهای تصاحب کرسی های وزارتخانه های بدون وزیر، به مدت نیم ساعت، خبر داده بودند.

گفتنی است که ساعاتی قبل منابع عراقی اعلام کرده بودند که پارلمان این کشور امروز شنبه برای رأی گیری در خصوص تکمیل کابینه مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور تشکیل جلسه می دهد.

بر اساس این گزارش، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق ضمن تأیید خبر مذکور، گفت: در این جلسه تلاش خواهد شد تا دیگر وزرای باقی مانده کابینه الکاظمی نیز رأی اعتماد بگیرند.

منابع عراقی اعلام کرده بودند که برخی اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که فؤاد حسین نامزد احزاب و جریان های سیاسی کُرد به عنوان گزینه پیشنهادی الکاظمی برای تصدی پست وزارت خارجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود الکاظمی به پارلمان عراق برای معرفی وزیران باقیمانده کابینه

ورود الکاظمی به پارلمان عراق برای معرفی وزیران باقیمانده کابینه