مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-06دانش

اختیار به دانشگاه ها برای انتخاب شیوه برگزاری امتحانات


طبق بخشنامه وزارت علوم، دانشگاه ها می توانند متناسب با شرایط خود، امتحانات را حضوری یا غیر حضوری برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، علی خاکی صدیق در خصوص بازگشایی دانشگاه ها گفت: از امروز حضور دانشجویان طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز شناخته شده است، البته حضور دانشجویان دکتری از قبل مجاز شناخته شده بود، این بازگشایی مربوط به سایر مقاطع دانشگاهی است.

وی ادامه داد: البته این به معنی برگزاری کلاس حضوری نیست، کلاس های حضوری در صورتی برگزار می شوند که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بتوانند پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: عمده کلاس های دانشگاه ها در حال حاضر به اتمام رسیده است لذا آموزش حضوری چندان موضوعیتی ندارد.

خاکی صدیق در خصوص برگزاری امتحانات دانشگاه ها هم تصریح کرد: طبق بخشنامه وزارت علوم، دانشگاه ها می توانند متناسب با شرایط خود، امتحانات را حضوری یا غیر حضوری برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت در برگزاری امتحانات سلامتی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگا ه ها است اگر دانشگاه ها بتواند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند به طور طبیعی اولویت آنها، آزمون حضوری است و اگر تحت هر شرایط دانشگاه ها نتواند بخشی از این پروتکل های بهداشتی را اجرا کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیار به دانشگاه ها برای انتخاب شیوه برگزاری امتحانات

اختیار به دانشگاه ها برای انتخاب شیوه برگزاری امتحانات