مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-06دانش

تشکیل کمپین «نه به امتحانات حضوری» توسط دانشجویان علمی کاربردی


برخی از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی با تشکیل کمپینی تحت عنوان «نه به امتحانات حضوری دانشگاه علمی کاربردی» خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

- برخی از دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی با تشکیل کمپینی تحت عنوان نه به امتحانات حضوری دانشگاه علمی کاربردی خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برخی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی امروز شنبه هفدهم خرداد ماه با تشکیل کمپینی خواستار برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

این دانشجویان از مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی درخواست رسیدگی و رفع نگرانی خویش را دارند.

این دانشجویان اعلام کردند، با توجه به تعطیلی دانشگاه در راستای پیشگیری از گسترش کروناویروس و برگزاری کلاس های مجازی دانشگاه علمی کاربردی در نظر دارد امتحانات پایان ترم خود را به صورت حضوری برگزار کند.

این خبر نگرانی دانشجویان را همراه داشته و سئوالی که بوجود می آید این است که اگر قرار بر حضور در دانشگاه ها بود پس چرا یک ترم به صورت مجازی که زیرساخت های مناسبی هم نداشت برگزار شد و در صورت گسترش بیماری چه کسانی پاسخگو خواهند بود.

به تازگی، مختار جلالی جواران معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی دستورالعمل چگونگی تداوم فعالیت های آموزشی این دانشگاه را اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمپین «نه به امتحانات حضوری» توسط دانشجویان علمی کاربردی

تشکیل کمپین «نه به امتحانات حضوری» توسط دانشجویان علمی کاربردی