مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-06دانش

سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد منصوب شد


در راستای چابک سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد، دهقانی فیروزآبادی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد  اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، روح الله دهقانی فیروزآبادی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون محترم تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه سلام علیکم پیرو مصوبات هیأت رییسه محترم دانشگاه درخصوص چابک سازی ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله با حفظ سمت به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه منصوب می شوید.

لازم به ذکر است، در راستای بهینه سازی عملکرد و شفاف سازی مسئولیت ها و اختیارات، دو معاونت زیرمجموعه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه معاونت طرح ها و همکاری های پژوهشی و معاونت امور آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در ساختار باقی مانده و سایر حوزه ها مانند مجلات و کتابخانه ها به معاونت های موضوعی مرتبط واگذار می شود.

انتظار می رود با راهبری یکپارچه آن معاونت و پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه، در راستای دستیابی به اهداف و چشم اندازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد منصوب شد

سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد منصوب شد