مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:002020-06-06اقتصادي

تعداد محیطبانان و پاسگاه های محیطبانی گلستان افزایش یافت


مدیر کل محیط زیست استان گلستان گفت: با پیگیری های انجام شده امسال و سال گذشته تعداد محیطبانان و پاسگاه های محیطبانی استان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان،  محمدرضا کنعانی در جلسه با رییس کل دادگستری گلستان به مناسبت هفته محیط زیست از همکاری و همراهی محیط زیست با سمن ها خبر داد و اظهار کرد: سمن ها امروز به بازوی اجرایی محیط زیست تبدیل شده اند که نتیجه آن افزایش حساسیت ها به محیط زیست و آشنایی بیشتر مردم با مباحث زیست محیطی مانند فک خزری شده است.

وی بالا بردن سطح آگاهی مردم در خصوص مسائل زیست محیطی تاکید کرد و یادآور شد:  به طور مثال اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان اقدامات  تشویقی و ترغیبی موثری برای رهاسازی فک های گرفتار در تور ماهیگران  صورت داده است که در سال های گذشته شاهد رهاسازی تعدادی از این حیوان های گرفتار در تور صیادان بودیم، خوشبختانه سطح فرهنگ صیادان منطقه با قدامات تشوریقی و ترغیبی رو به افزایش است که نوید بخش همکاری و تعامل سازنده با اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان را دارد.

کنعانی با بیان اینکه فوک خَزَری یکی از پستانداران کمیاب آب زی دنیاست که فقط در دریای خزر و رودخانه های منتهی به آن زندگی می کند، خاطرنشان کرد: این گونه تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد محیطبانان و پاسگاه های محیطبانی گلستان افزایش یافت

تعداد محیطبانان و پاسگاه های محیطبانی گلستان افزایش یافت