مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-06دانش

شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان


معاون آموزشی وزارت علوم ضمن بیان جزییات بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی،شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان به شیوه های حضوری و غیرحضوری را اعلام کرد.

- معاون آموزشی وزارت علوم ضمن بیان جزییات بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی،شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان به شیوه های حضوری و غیرحضوری را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز حضور دانشجویان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مجاز اعلام شده است البته دانشجویان دوره دکتری پیش از این نیز اجازه حضور در مراکز آموزشی را داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: مجاز شدن حضور دانشجویان در دانشگاه ها به معنای برگزاری کلاس های حضوری نیست چرا که این کلاس ها در صورتی برگزار می شوند که دانشگاه ها بتوانند به طور کامل پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: در حال حاضر کلاس های آموزشی بسیاری از دانشگاه ها به اتمام رسیده است بنابراین آموزش حضوری در این مرحله چندان موضوعیتی ندارد.

دکتر خاکی صدیق در خصوص نحوه امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز گفت: دانشگاه ها بر اساس بخشنامه ای که اعلام کردیم می توانند امتحانات دانشجویان را به شیوه حضوری یا غیرحضوری برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان

شرط برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان