مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-06اقتصادي

افزایش 40 درصدی مصرف آب در پیک تابستان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اصفهان با تاکید بر اینکه با افزایش دمای هوا به طور قطع با افت شدیدفشار آب مواجه خواهیم شد، گفت: از 25 خرداد ماه به بعد حدود 35 تا40 درصد مصرف آب استان اصفهان نسبت به فروردین ماه افزایش می یابد.

- ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اصفهان با تاکید بر اینکه با افزایش دمای هوا به طور قطع با افت شدیدفشار آب مواجه خواهیم شد، گفت: از 25 خرداد ماه به بعد حدود 35 تا40 درصد مصرف آب استان اصفهان نسبت به فروردین ماه افزایش می یابد.

ناصر اکبری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش دمای هوا و میزان مصرف آب در استان، اظهار کرد: طی 10 روز گذشته در ساعت 14 بعدازظهر دمای اصفهان به حدود 35 تا 36 درجه رسیده است که در این شرایط مصرف آب استان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 16 تا 18 درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: افزایش مصرف آب در استان ناشی از شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم، افزایش دما هوا و استفاده از کولر است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اصفهان با بیان اینکه مطابق پیش بینی هواشناسی دمای هوای اصفهان از فردا حدود چند درجه خنک تر می شود، افزود: البته از 25 خرداد ماه دمای هوای استان دوباره حدود 3 درجه نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی مصرف آب در پیک تابستان

افزایش 40 درصدی مصرف آب در پیک تابستان