مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-06اقتصادي

ایجاد ناحیه صنعتی 68هکتاری بخش مرادلو و لاهرود مشگین شهر


فرماندار شهرستان مشگین شهر از انجام اقدامات اولیه برای راه اندازی ناحیه صنعتی 68هکتاری در بخش مرادلو و لاهرود در نزدیکی روستای کنگرلو حد فاصل بین دو بخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر صمدی صبح امروز در جریان بازدید از ناحیه صنعتی مشگین شهر بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف رونق ناحیه صنعتی و اشتغال آفرینی پایدار تاکید کرد.

وی از انجام اقدامات اولیه برای راه اندازی ناحیه صنعتی 68هکتاری در بخش مرادلو و لاهرود در نزدیکی روستای کنگرلو حد فاصل بین دو بخش خبر داد و گفت: به همین منظور مبلغ یک میلیارد ریال برای مطالعه و امکان سنجی این ناحیه در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر بیان کرد:  25واحد تولیدی و اقتصادی فعال و 5 واحد راکد و نیمه فعال در ناحیه صنعتی مشگین شهر وجود دارد.

وی ادامه داد: 59 هکتار اراضی با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال جهت رفع موانع تولید از جمله زیرساخت های آب، برق، گازرسانی و جدول گذاری و آسفالت در شهرک صنعتی شهدای انقلاب میرکندی و ناحیه صنعتی رضی با 10 واحد تولیدی اجراء و4 مورد به بهره برداری رسیده است.

صمدی تصریح کرد: برای این منظور یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده و 50 هکتار برای توسعه ناحیه صنعتی از طریق اداره راه و شهرسازی تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ناحیه صنعتی 68هکتاری بخش مرادلو و لاهرود مشگین شهر

ایجاد ناحیه صنعتی 68هکتاری بخش مرادلو و لاهرود مشگین شهر