مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:252020-06-06سياسي

ماجرای تصاویر پخش شده درباره دلفین های کیش چه بود؟


مدیر بهره برداری و اجرای پارک دلفین کیش شایعات و تصاویر پخش شده در فضای مجازی پیرامون وضعیت سلامتی دلفین ها و سایر حیوانات پارک دلفین کیش را تکذیب کرد و از سلامت تمامی آن ها خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بهره برداری و اجرای پارک دلفین کیش شایعات و تصاویر پخش شده در فضای مجازی پیرامون وضعیت سلامتی دلفین ها و سایر حیوانات پارک دلفین کیش را تکذیب کرد و از سلامت تمامی آن ها خبر داد.

بابک تانیش در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص اعلام کرد: پارک دلفین کیش دومین دلفیناریوم در دنیاست که در آن زاد و ولد صورت می گیرد که علت آن شرایط خوب نگهداری و مراقبت از حیوانات است.

مدیر گردشگری هلدینگ تاپ تورز اظهار کرد: پارک دلفین های کیش جزو دلفیناریوم های بین المللی است که می تواند در زمینه آموزش و زادوولد گواهی صادر کند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و استانداردهای بالای پارک دلفین های کیش آن را به لحاظ دستاوردها یک افتخار ملی دانست و عنوان کرد: در پارک دلفین هایی باسابقه فعالیت 15 ساله چنین اتفاقاتی عجیب و یا حتی غیرممکن است، تصاویر پخش شده متعلق به پارک دلفین های کیش نبوده و تکذیب می شود.

تانیش ادامه داد: انجام هزینه های بالا برای نگهداری و حضور پزشکان معتبر دنیا در زمینه حیوانات آبزی در کیش از جمله اقدامات پارک دلفین کیش برای نگهداری بهتر از دلفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تصاویر پخش شده درباره دلفین های کیش چه بود؟

ماجرای تصاویر پخش شده درباره دلفین های کیش چه بود؟