مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 19:402020-06-05سياسي

تاثیر اعتراضات اخیر در آمریکا بر سرنوشت «ترامپ» و «بایدن» در انتخابات 2020


یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه ترامپ و استراتژیست های جمهوری خواه امیدوارند که تظاهرات خشونت آمیز اخیر در آمریکا به سود آنها در انتخابات تمام شود، - تاثیر اعتراضات اخیر در آمریکا بر سرنوشت ترامپ و بایدن در انتخابات 2020 یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه ترامپ و استراتژیست های جمهوری خواه امیدوارند که تظاهرات خشونت آمیز اخیر در آمریکا به سود آنها در انتخابات تمام شود، گفت: اگر تحولات اخیر باعث افزایش مشارکت اقلیت ها در انتخابات 2020 آمریکا شود این به نفع دموکرات ها خواهد بود.

کوروش احمدی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با اعتراضات اخیر در آمریکا را چطور ارزیابی می کند؛ چنانکه برخی معتقدند ترامپ با نوع رفتار خود و برخی از اظهارنظرهایش باعث آتش افروزی این اعتراضات شده است؟ اظهار کرد: عملکرد ترامپ در جریان این اعتراضات و آشوب ها قطعا موجب وخامت بیشتر اوضاع و شدت بیشتر ناآرامی ها شده است.

تاثیر عملکرد دولت ترامپ در افزایش ناآرامی ها در آمریکا وی ادامه داد: ترامپ بر خلاف روسای جمهور پیشین که در چنین مواقعی سعی در التیام زخم و ایجاد آرامش داشتند، بر لزوم کنترل و تسلط بر اوضاع تاکید داشت و فرمانداران و شهرداران ایالات و شهرها را تشویق به شدت عمل در برابر آنچه که شورش و غا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر اعتراضات اخیر در آمریکا بر سرنوشت «ترامپ» و «بایدن» در انتخابات 2020

تاثیر اعتراضات اخیر در آمریکا بر سرنوشت «ترامپ» و «بایدن» در انتخابات 2020