مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 19:252020-06-05حوادث

تصادف 3 خودرو در اتوبان زنجان قزوین/ 3 سرنشین در آتش سوختند


رییس مرکز فوریت‎های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از وقوع حادثه تصادف در اتوبان زنجان قزوین خبر داد و گفت: - اصغر جعفر روحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع حادثه تصادف کامیون-سمند-دوو در کیلومتر 80 اتوبان زنجان قزوین خبر داد و گفت: در اثر این حادثه سه نفر به علت شدت سوختگی نامشخص فوت کردند.

وی گفت: همچنین 6 نفر (سه نفر آقای 39 و 2.

5 و 35 ساله، سه خانم 5 و 8 و 33 ساله) نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

جعفری گفت: آمبولانس اعزامی به این حادثه شامل کدهای صایین قلعه-هیدج-غزال و یک آمبولانس از هلال احمر بود که در نهایت مصدومین توسط کدهای 115 و هلال احمر به بیمارستان بوعلی خرم دره منتقل شدند.

رییس مرکز فوریت‎های پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان همچنین از وقوع حادثه دیگری تصادف پژو پارس-پراید خبر داد و تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر 75 اتوبان زنجان-قزوین رخ داده است.

وی از مصدومیت 5 نفر در اثر این حادثه خبر داد و گفت: مصدومین 5 نفر شامل چهار نفر خانم  45 و 10 و 35 و 13 ساله و یک آقای 50 ساله هستند.

جعفری با اشاره به اینکه کدهای چرگر و قره بلاغ و یک آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در نهایت 4 مصدوم توسط کدهای 115 و یک مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان بوعلی خرمدره منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف 3 خودرو در اتوبان زنجان قزوین/ 3 سرنشین در آتش سوختند

تصادف 3 خودرو در اتوبان زنجان قزوین/ 3 سرنشین در آتش سوختند