مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-05اقتصادي

ایمن سازی محور ایلام-سیروان با 20 میلیارد تومان اعتبار


مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از ایمن سازی محور ایلام-سیروان با 20 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: این پروژه در چند فاز اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کاظمی عصر پنجشنبه در بازدید نماینده مردم ایلام از محور ایلام-سیروان، بیان کرد: عملیات اجرایی پروژه راه سازی چشمه چاهی – سفیدخانی محور ایلام- سیروان در دو قطعه در حال انجام است.

وی بیان کرد: این طرح به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه، با پیگیری های به عمل آمده آغاز شده و هم اکنون پیمانکاران در 2 قطعه مشغول فعالیت هستند.

کاظمی تصریح کرد: در قطعه اول به طول دو کیلومتر احداث پل بزرگ با دهانه 10 متر و طول 52 متر به پایان رسیده و بیش از 50 هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است.

وی گفت: قطعه دوم نیز به طول پنج کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود احداث این پروژه 7 کیلومتری، 8 کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند و در مجموع بالغ بر 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد داشت که در صورت تأمین اعتبار لازم تا پایان سال شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محور ایلام-سیروان با 20 میلیارد تومان اعتبار

ایمن سازی محور ایلام-سیروان با 20 میلیارد تومان اعتبار